Hola de nou!
El meu aprenentatge també ha servit per trobar canvis al qüestionari que vaig realitzar a l’inici de
l’assignatura, els meus models mentals inicials s’han anat fent més complexos,
realitzant així un aprenentatge constructiu, a continuació exposo aquelles
qüestions que considero que les puntuacions han canviat:
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa
és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: _7__3 Sempre he pensat que la tecnologia era neutral depenent de qui la feia
servir i de com la feia servir, però després de l’estudi del mòdul 1 del debat
penso que la neutralitat de la tecnologia és un mite ja que aquest fet dóna peu a relacionar la tecnologia amb
l’esperit d’investigació del coneixement.
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat
d’aprenentatge: __7__9 vaig posar una bona puntuació però crec que puc permetre pujar-la ja que a
mida que vas avançant en una assignatura t’adonen de totes les coses que vas
aprenent gràcies als companys, fins que no ho
analitzes no ets conscient de tot el que implica.
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs
consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: ___5_ 5 Aquesta resposta tot i mantenir-me igual de puntuació he volgut exposar-la
ja que em reafirmo en què un
psicopedagog no només ha de dominar les TIC sinó que també ha de ser coherent
en les seves actuacions i conèixer aquesta relació CTSE.
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: __5__8 tenia
molt clar que es podien millorar, al llarg de la llicenciatura he realitzat
molts debats però cap com aquest, el mètode Toulmin és un bon sistema per
organitzar la intervenció.
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social:
__10__6_ no és només el canvi tecnològic el que determina el canvi
social, sinó que és la interrelació entre CTS tal i com afirma el corrent CTS i
tal i com hem vist al llarg d’aquest informe.
I estic segura que
a mida que anem avançant amb l’assignatura les puntuacions aniran canviant....
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada